Çocuk Neden Psikolojik Desteğe İhtiyaç Duyar?

Çocuk Neden Psikolojik Desteğe İhtiyaç Duyar?

Bakırköy Çocuk Psikoloğu Nedir

Çocuk Neden Psikolojik Desteğe İhtiyaç Duyar? Çocuk Neden Psikolojik Desteğe İhtiyaç Duyar?;Bebeklerde ve çocuklarda görülen psikolojik ve davranışsal problemlere pek çok faktör neden olabilir. Bazı bebeklerde genetik yapıya bağlı gelişim anormalileri görülür. Bazısında kızamıkçık gibi viral enfeksiyonlar risk faktörü oluşturmaktadır. Bununla birlikte prematüre doğan bebekler de bilişsel gelişim ve dikkat sorunları yaşama konusunda risk altındadır....

Devamını Oku

Zamanımızı Nasıl Doğru Kullanabiliriz ?

Zamanımızı Nasıl Doğru Kullanabiliriz 21. yüzyılda sosyal düzen, her kişinin bireysel sorumluluğun hem topluma hem de kendisine önem verdiği bir dinamiğe gereksinim ihtiyacı duymaktadır. Kişi öğrenci, çalışan ya da serbest bir şekilde hayatını idame ettiriyor olsa da; mental sağlık, bireyin belirsizlikler içerisinde hareket etmesindense hayatını gözlemleyerek ihtiyaçlarına karşılık verecek şekilde bir sistem oluşturmasıyla ciddi bir...

Devamını Oku

Çocuk İstismarı

ÇOCUK İSTİSMARI Çocuğun sağlığını fiziki ve psikolojik gelişimini olumsuz yönde etkileyen, bilinçli ya da değil bir yetişkin, çocuğun içinde yaşadığı toplum, devlet tarafından yapılabilen hareketlerdir. İhmal ve istismarda da ortak nokta çocuğun fiziksel, duygusal ve sosyal bütünlüğünün zarar görmesi. İstismarın Belirtileri Nelerdir? Fiziksel belirtileri; Vücutta açıklanamayan kırık, çıkık, yara belirmesi. Yeni oluşmuş ya da iyileşmeye...

Devamını Oku

Terk Edilme Korkusu Nedir?

Terk Edilme Korkusu Nedir? Terk edilme korkusunun nedeni hakkındaki teoriler şunları içerir; Bireyin doğumundan yetişkinliğe kadar çevreyi ve dünyayı anlamlandırması ve düşünme şekillerinin daha karmaşık ve etkili hale gelmesi sürecinin bozulmuş olması, Geçmiş ilişkileriyle alakalı çekilen zorluklar veya diğer problemli sosyal ve yaşam deneyimleri. Terk edilme korkusu, kesinlikle en yaygın olan ve zarar verici korkulardan...

Devamını Oku
Hızlı Ara . . .